Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 

Կինոն, պատերազմն ու մենք

Կինոն, պատերազմն ու մենք
13.07.2016 | 16:05

«Ոսկե ծիրան» 13-րդ միջազգային փառատոնն այս տարի նվիրվում է Հայաստանի Հանրապետության անկախության 25-ամյակին: ՈՒշադրության կենտրոնում հայ կինոն է: Անգամ մրցութային ֆիլմերի հանձնախմբի նախագահը հայ է` անչափ սիրված մաեստրոն` Տիգրան Մանսուրյանը:


Փառատոնի արտամրցութային ծրագրում ներկայացվում են հայ ռեժիսորների անկախության շրջանում նկարահանած ֆիլմերը: Սույն ծրագիրը մեկնարկեց, բնականաբար, Արցախյան ազատամարտին նվիրված ֆիլմով: Մեկնարկը չափից դուրս «համեստ էր»: Ֆիլմի և ռեժիսորի անունը չեմ նշում, կանդրադառնամ հետո`այլ ձևաչափով, ինչպես հարիր է այս ֆիլմին:
Կինոդիտումներն անցնում են հիմնականում լեփ-լեցուն դահլիճներում, երբեմն` կիսադատարկ, պատահում է, որ դահլիճը դատարկվում է ֆիլմի կեսից: Դատարկ դահլիճներ նույնպես պատահում են:


Արցախյան ազատամարտին նվիրված ֆիլմը գեղարվեստական չէր, կոմեդիայի վերածած բանակային կյանք չէր, կասկածելի որակով սերիալ չէր, ռեժիսորը մեր հերոսներին նկարահանել էր հենց ռազմի դաշտում, թեժ մարտերի ժամանակ` հակառակորդի կրակոցների տակ: Ավելի ուշ գտել էր նրանց ու ներկայացրել` ինչպես են ապրում պատերազմից հետո: Ինչպես են ապրում այն խաղաղությունն ու կյանքը, որ ձեռք են բերել սեփական բազուկներով ու արյամբ: Ի վերջո սա կինո էր, որ շրջել էր աշխարհում ու մրցանակների արժանացել, բարձր գնահատվել հայ և օտարազգի կինոգետների շրջանում, սիրվել հանդիսատեսի կողմից:
Քիչ հետ գնանք: Ապրիլին բոլոր զրույցները Արցախի, պատերազմի, մեր բանակի մասին էին: Արցախյան սելֆիները ողողեցին սոցցանցերը: Ֆեյսբուքյան թե ակտիվ, թե ոչ ակտիվ օգտատերերը այս կամ այն կերպ Արցախը հիշում էին, թեկուզ տարածելով այլոց գրառումները: Քննարկումների, հոդվածների, վերլուծությունների մասին էլ չասենք:
Վերադառնամ ֆիլմին: Ինչո՞ւ էր դահլիճը դատարկ: Կինոդիտմանը ներկա էր 5-6 հանդիսատես: Բացառությամբ ֆիլմը ներկայացնող կինոգետից, ով անկեղծորեն հղեց իր հիացմունքի ու շնորհակալության խոսքը, հայտնի դեմքեր, մտավորականներ, պաշտոնյաներ չկային: Գոնե զինվորական համազգեստով մարդկանց տեսնեի: Չէ՞ր գովազդվել ինչպես հարկն է: Չէ՞ր արժևորվել ինչպես հարկն է:


Հաջորդ օրը, կինոդիտումներից մեկի ժամանակ, արտերկրի հայ մեծանուն ռեժիսորի շուրջ մարդիկ խմբվում էին ու խմբվում: Դահլիճում ազատ աթոռ չկար: Մեծարեցին ըստ արժանվույն: Ներկայացվեց ինչպես պետք էր: Լավ է: Բայց ապրիլը քթներիս տակ էր: Հատուկ վերաբերմունքի էր արժանի նաև արցախյան ազատամարտի իրական հերոսներին նվիրված ֆիլմը: Ինչ-որ մեկը ֆիլմի ցուցադրությունից հետո ասաց, որ հանդիսատես չկար, որովհետև տոմսերով էր մուտքը: Ասել է թե` հրավիրատոմսերով պետք է դահլիճը լցնեին: Այստեղ էլ հիշեցի արցախցի ընկերոջս դժգոհությունը «Եկ արցախ» նախագծի առիթով (ըստ որի`հանգիստը պետք է անցկացնել Արցախում և հորդորել մյուսներին էլ Արցախ մեկնել): Ասաց` դեմ եմ այդ նախագծին, թող չգան: Հարցնում եմ `ինչո՞ւ: Բացատրում է` պիտի խնդրե՞նք, որ գան: Հիմա, ֆիլմի առիթով, նույնն եմ մտածում` պիտի խնդրե՞նք, որ գան: Օդից կախվում են հարցերը: Պատասխան տվողն ո՞վ է:


Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 2737

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ